Kimchi's point of view

on our way...

Category:

Ja då har min resa till Sydafrika börjat. Sitter just nu på bussen upp till sthlm med en sovande clara bredvid mig. Om 40min är vi framme sen är det Arlanda nästa för o mötas upp av ibbe, vår tredje medlem och sen lämnar vi landet vid åtta ikväll. Alla frågar den ständiga frågan hur känns det, har du resfeber? haha nej konstigt nog inte, bruka ha fått det vid det här laget. men men den senaste veckan har bara runnit iväg, har varit väldigt stressad med packning o annat fix. men har också haft flera underbara kvällar tack vara mina kära vänner. i fredags var jag på sista tacon på kåren med skönt folk o sedan på Francis avsked fest. var en rolig kväll men tråkigt när jag insåg att dt var sista gången jag skulle träffa bästisen på flera månader :( men på lördagen blev det stormöte för personalen på kåren o sen sittning o sexfest. en grymt rolig dag med sjuka händelser som jag fortfarande skrattar åt, säger bara pippi o hemsk bakfylla. söndagen blev en mysdag med sambon bragge o måndagen sista BC mötet, ny intag av Älice och slutligen matlagnng o myskväll med Shara. Igår blev det shopping med bragge, packning o filmkväll med albin, tove o bragge. såg en bra film, district 9. ja just det sen accepterade jag antagningen till universitetet i sydkorea, wiihoo ska dit i höst. ja sen idag mötte man upp clara med familj på bussterminalen o såg på hur kärleksfull en familj kan vara, aka blev ett gråtkalas. och nu på bussresan har vi snackat skit, uppdaterat resedagboken, försökt lösa knåp o läst tidningar.. hörs senare

Comments

  • Katta säger:

    Lycka till!! Kul att du tackade ja till Korea. Hoppas verkligen att du kommer trivas här!!

    2010-03-04 | 17:10:14
    Bloggadress: http://kattatran.blogg.se/

Comment here: