Kimchi's point of view

Fyndat på mellandagsrean

Category:

Idag åkte jag och mamma äntligen till mellandagsrean till Entré. Gick bara i de äffererna som behövdes och typ inte finns i Jönköping. Så blev favoriten New Yorker ( hitta tyvärr inte så mkt kul på rean utan mera normal priserna), Monki ( hitta sjukt mkt roligt där, men plånboken som fick styra), skoaffärer och mobilaffärer.
 Även om jag blev lite besviken på utbudet så lyckades jag ändå shoppa lite.
Här är dagens fynd:


Kängor 420:-, från Eurosko


Sjukt snygga på.


Bh 95:-, från New Yorker

Undisar från New Yorker, 188:- totalt

Kort skinimiterad jacka från Monki, 250:-


Moi med den på, helt lycklig




Mysig kort jacka från Monki, 175:-


Me looove blue !



Put on a big smile and make sombodys day !

Comments

  • Vicki säger:

    haha okej, tycker den va fin:)

    Jodå, det har allt rullat på, mellandagsrean kommer ju imorgon så då kommer all stress som de flesta redan känt av utom jag! Haha.

    Själv Då? :)

    2009-12-26 | 17:14:26
    Bloggadress: http://vickikarlsson.blogg.se/
  • Katta säger:

    Fina grejer du hade hittat! Jag tänkte bege mig ut idag o slåss lite med alla galna reashoppare :)

    2009-12-27 | 12:55:22
    Bloggadress: http://kattatran.blogg.se/

Comment here: