Kimchi's point of view

Saknad

Category:


De senaste dagarna har varit så konstiga för mig. Det är först nu på riktigt det har slagit in hur pass lång i livet jag har kommit, att jag har flyttat och har ett eget liv. Allt det där mamma har pratat om som händer. Visst jag flyttade hem ifrån för ca 1½ år sen men först nu jag verkligen förstår vad hon menar.  Det hem jag kallade för hem  ( föräldrarnas hem)  och livet här har blivit ett ställe jag besöker. Ett ställe man enbart är ett par dagar för sedan har man en sjuk hemlängtan till sin nuvarande hem. Ja mitt hem hemma har nu bara blivit hem och Jkpg mitt hem hemma. Helt sjukt får på sätt o viss även lite skuldkänslor. Men det var som en vän sa, betyder inte att familjen är mindre viktig eller så. För vart de än kommer att bo så kommer det vara mitt hem där mitt hjärta finns.! Men inte långt kvar tills man är tillbaks i Jkpg hos alla sina nära och jag saknar framförallt mina två vardagshjältar eller som syrran säger bästisar.


Bästa killkompisen Francis & jag


Bästa tjejkompisen Clara och jag

 

Comments

  • Clara säger:

    Åh! jag saknar dig också! Hoppas fortf på att du ska komma hit på nyår! :)

    2009-12-26 | 23:52:35
  • Vicki säger:

    Nja, ett par legins skulle ju sitta fint! :D Mer än det vet jag nte, får väl ta o se :D :)

    2009-12-27 | 00:55:14
    Bloggadress: http://vickikarlsson.blogg.se/

Comment here: