Kimchi's point of view

Welcome to Paradise Kaxx & Shorty

Category:





Behöver jag ens beskriva vilka "personerna" på bilden är? Är väl solklart hoppas jag?!


Ja bilden säger väl allt eller? Hahah när skojar bara.
Ligger nu här på min o Kattas favorit plats som alltid gör oss super duper lata. Japp, min stora soffa. Den är himmelsk men svår att dra sig ifrån, bara till o fråga mig o Katta som egentligen skulle till Pips o träffa folk, men som vanligt så segade vi ihop o kom på en del ursäkter. Visserligen är det kalla hemska vädret en bra ursäkt men våra sömnvanor kanske också har en stor roll i det hela. (med största sanerlighet).

Hur har då livet varit på sistone?

Jo full rulle, galet och roligt. Men framförallt mysigt med att ha en fruga aka inneboende (Katta) i hemmet. Visste inte att vi två var så pass lika i det mesta. Är faktiskt riktigt skönt med tanke på att vi är två stycken i denna lilla lägenheten. Hade det varit någon annan hade man nog blivit tokig, men allt klaffar liksom ihop, våra sömnvanor, pluggvanor, festvanor, matvanor o skrattvanor. Haha ikväll har denna tjejen gett mig en hel del skrattattacker utan o mena det. Men kul när folk bjuder på sig själv. Lite synd om Katta bara då hon tyvärr har börjat ärva min slarvhet och tappar bort en massa saker och börjar bli lika förvirrad som mig. På tal om det undrar jag vart i hela friden min kam och usb- minne är! Har varit borta i någon dag nu men de dykter väl upp som Kattas mjukisbyxor hoppas jag.

Hmm ja blev mkt snack om frugan, men blir lätt så då man skriver om de som är i ens närhet. Det roliga är nu att om någon hade kommit på besök till oss nu hade de nog skrattat. Då två små tjejer ligger ner i soffan bredvid varandra med var sin dator framför sig ( gör helt olika grejer för tillfället iallafall), mobiler, dricka, kontroller runt om kring sig och lyckas ändå hålla varandra sällskap genom musiken som just nu spelat från min dator.. Haha.. ja man får väl njuta av de få dagarna som finns kvar för sen åker vi båda hem och sedan åker Katta utomlands o då får jag bara hålla koll på hennes blogg o hoppas på att kunna få skrattanfall från den. :P

Ja när jag nu ändå har kommit in på temat Katta / sambolivet så kan jag väl säga att vi även har skaffat åt lite konstiga tv vannor och beroenden. Jag retar henne för att vara bloggberoende och hon mig för o vara serieberoende. Vidare har vi visst fått ett stort intresse för Paradise Hotel då Mammas pojkar är slut men även oväntade program som Dance your ass off, generation fetma o andra skumma saker. Fråga mig inte varför :P...



Try again. Fail again. Fail better

Ps. Bilden är en klockren tolkning av en afrikan ( moi) och en asiat ( katta) som chillar på ett sjukt sätt.


Comments


Comment here: