Kimchi's point of view

At last

Category:


Till sist har jag fått tid och ork till att börja uppdattera min blogg. Har fått önskemål om att jag ska skriva vad jag har haft för mig under mitt lilla uppehåll. Är lite svårt o komma ihåg exakt allt jag har gjort.. Men låt mig se förutom o va på kryssningen har jag flyttat ut från min älskade lägenhet, bodde med grabbarna sista veckan. Annars har man haft fullt upp med att bli frisk, skriva klart uppsattsen/fallstudien, avsluta jobbet och ha sjuk kul med vännerna då det var mycket fint väder de veckorna.  Kan ta upp ett par speciella tillfällen som jag har uppskattat ritigt mycket.


De dagarna jag har umgåtts med Ego o Puppan. Har varit sköna dagar med solning, grillning/avslappning på Vätterstranden, klubb enkelt kubbturnering (tyvärr blev vi utklassade av ett gäng grabbar som var fullt seriösa haha). Men det brydde vi inte oss om utan  fortsatte o ha trevligt o tog lite JC reklam foton och sedan drog vi vidare tll klubb Enkelt med vårt glada humör där vi fick lov o va lite V.I.P gäster med Pedsex gänget, vilket var rikigt skoj. Ja just det lär inte heller glömma grillningen på stranden då jag råkade glömma korvbröden så att jag och stackars Puppan fick äta korv utan bröd och doppa det i ketchupen o senapen..haha var lite kul det. Fast undrar fortfarande vaför du egentligen fick kortleken av du vet vem :P..

 


En annan kväll jag aldrig lär glömma är då Martin och Francis hade förfest och jag,Irma, Ibbe, Sheribane, Maria, Diana och Dina alla hade sjukt roligt. Grabbarna satt o kolla på fotboll o drack wisky, champanj och rökte ciggarer o löjlade sig medan vi tjejer drack martinin i köket och dansde hej vilt. We all had the time of our lifes tills vi ska dra där ifrån och en viss person spyr sönder sig. Jippi tänker jag o Martin som stannade efter och tog hand om denna personen tills personen i fråga däckade och vi drog ut. Va så hemskt så att denna person fick oss två känsliga människor att också börja spy...Alltså vilken bild 3 pers spyende i samma hink hahah fyfaaan!...Men resten av kvällen blev mkt lyckad och var trots allt sista gången detta gänget skulle vara ute innan sommaren. Får vi allt göra om !

   

Sedan har vi säsongsavslutningen på Kåren. Denna dagen började med att jag och Frida satt o fika och var så bittra över att vi precis hade fått reda på att vi skulle jobba den kvällen. Men ack, vi skulle allt fixa detta, och två underbara grabbar hoppade istället in för oss ( tack Emo). Så där fixades våran dag och sedan drog vi till gamla HLK o förfesta där med en massa folk bla Danish o gänget som var på besök, Var kul o få träffa er igen grabbar!...Vidare drog vi till Kåren där jag o Frida festade järnet då det var sista kvällen. Blev en underbar kväll där man fick se alla kära vänner :D..

     Frida   

Comments

  • em säger:

    han ville ju spela klädpoker

    2009-06-19 | 12:21:07
    Bloggadress: http://golander.blogg.se/
  • Kim säger:

    Ja just det så var de ju haha

    2009-06-19 | 12:41:30
    Bloggadress: http://waki.blogg.se/
  • Clara säger:

    Så var det ju inte alls! :P han sa ju senare på kåren att det var en strandkortlek o man bara fick spela med den på stranden! Jag tar med den till grekland så får vi väl se vad den går för emma! :)

    2009-06-19 | 17:31:18

Comment here: