Kimchi's point of view

Klockren

Category:

Ush, nu är klockan snart 20.00 och man sitter fortfarande i skolan men än har inte hjärnan vaknat. Har dock äntligen fått lite grejer gjort, varit på möte, jobbat lite med uppsattsen och skickat iväg viktiga ansökningar...

På tal om en helt annan sak så var jag o ibbe ute o gick sent igår natt, vilket var skönt då man fick ur sig allt grubbel och är på mycket bättre humör nu. Denna bilden här under tycker jag är en klockren bild av hur jag ofta tänker...gav mig ett gott skratt haha.. Men nu får man kila hem till Franc innan han börjar undra vart hans mjölk tar vägen och får en anledning till att börja våra dagliga tjafs innan jag har hunnit komma dit :P







I try to see the good thing in life, but good things in life are hard to find.

Comments


Comment here: