Kimchi's point of view

Let the beat rock

Category:

Yes it's a new day and even a red day vilket jag totalt hade missat, sådan koll har jag. Men men snart är det redan kväll och för mig har inte dagen riktigt börjat än. Har inte hunnit med så mkt, jobbat lite med den oändliga uppsatsen, börjat flytt städa och äntligen haft lite tid o se på nya One Tree Hil avsnittet vilket var kanon. Men bara en liten kritik till avsnittet hur lyckas en bebis på ett avsnitt födas o sen bli hur stor som helst typ 8månader eller något :P..lite strange. Men glad över att Brooke äntligen vågade öppna sitt hjärta, starkt !.. Men nu måste jag gå o göra vid mig för o sen dra med ibbe till resten av grabbarna.. men här är en av mina nya favo låtar..




I´m gone and all you'r hearing is your own E-echo!...

Comments


Comment here: