Kimchi's point of view

Sunny Sunday

Category:

Har varit en underbar solig dag som bringat en stoor längtan efter sommaren och ledighet, just 2 weeks left now. Tror alla vi studenter verkligen längtar efter det  nu under projek/uppsatts skrivande perioden vi är i nu som bara tynger än. Men som jag sa till en viss person idag så efter regn kommer solsken!

Vad har jag annars haft för mig idag? Jo fortsatt o packa o städa hela lägenheten. Har äntligen packat ner allt som jag inte behöver använda denna sista veckan och städat under badkar, bakom spisen, i ugnen osv i prencip överallt. Så nu väntar jag bara på Ibbe så att vi kan fixa klart hans grejer.

Imorgon börjar en ny vecka som är minst sagt fullbokad. Den kommer typ se ut så här :

Måndag ÄNTLIGEN löning!,  Jag o Katta ska till Bygginvest för o försöka fixa lägenheten! ,  Handledning och Uppsatts skrivande
Tisdag -  Jobba och uppsatts skrivande
Onsadg - Uppsatts skrivande, slutgiltiga nedpackning, Utgång med gänget ! Yeey
Torsdag - KRYSSNINGEN
Fredag - Kryssningen
Lördag -  Utflyttning
Söndag -  Vilodag till max




Comments


Comment here: