Kimchi's point of view

Every passing minute is another chance to turn it all around.

Category:



Då var en ny vecka redan igång. Har känts skumt att det redan är tisdag, men kan bero på att man var sängliggande igår och inte gjorde någonting. Har vilket fall som helst varit en bra dag med mycket saker att göra. På praktiken blev jag helt och hållet klar med slut versionerna av enkäterna och har nu börjat ge ut dem och kontakta alla skolor för kommande möten. Är väldigt glad över att ha fått en så bra respons från omgivningen som gillar mitt integrationsarbete. Vidare har man varit på lite möten, IA styrelse möte och INFO valberedningsmöte. Sedan gjorde jag även praktikplats test nr 3 till Dublin vilket var den svåraste hittills, tror tyvärr inte att jag klarade den. Men men kvällen avslutades med mingel på Kåren vilket faktiskt var skönt att det var lugnt och tur att lilla jag fick mat och en god alkoholfri drink, tack Johan och Frida! Men nu måste jag ladda inför morgondagen då det är International Day!

En bild på käre Chalie på praktiken som försöker bygga något haha..



- What seems like the right thing to do
 could also be the hardest thing you have ever done in your life

Comments


Comment here: