Kimchi's point of view

I have opened my eyes and closed my heart

Category:







Varför tala när det inte leder någon stans?!

Var det verkligen nödvändigt med allt det där. Tack för att du öppnade dörren med alla varnings skyltar, som var där för en anledning att inte öppnas och nu går det inte att stänga den dörren. Hur kan man begära att man ska vara öppen, tåla allt, vara den bästa personen och öppna den dörren o sen ha mage att bli besviken på att man får en reaktion,  att man visar sårbarheten. No shit Sherlock klart att det inte bara går o gå ifrån det nu. Som sagt mitt sätt att hantera det fungerade bäst, för nu har du fått se hur pass invecklat det är. Allt det här var inte värt det och det hoppas jag att du har insett. Och tack ännu en gång för o ha gett mig mer o grubbla över, kommer ta tid att gräva ner allt men kan lova dig att jag är expert på att begrava saker vid detta lag. Så du kommer inte märka något, som sagt känslor klär mig inte och vi kan vara överens om att vara oense.  

Wrong timing, my fault and you just had to know, right? Well I don’t want to think about it anymore, even less talk about it. I left my hand and my heart on the dance floor!

And that’s the end of this!

Comments


Comment here: