Kimchi's point of view

International Day

Category:



Wiihoo...International day var mycket bra, fanns många engagerade i evenemanget och mycket folk som kom o besökte dagen. Alla uppträdanden på JIBS var fantastiska och maten med. Föreläsningen var väl helt okej men rätt rolig även om man inte håller med om allt.  Blev även väldigt chockad idag då jag fick se mitt egna land som uppvisningsland, så visar sig att det finns en till tjej från Zambia här. Inte ofta man träffar på zambianer i Sverige. Så ska bli spännande att få träffa denna person.

Annars är jag mest nöjd med att jag nu har fått in över 80 enkäter och har 8 bokningar med klasser imorgon och på fredag. Så kommer nog  ändå bli en bra undersökning. Så tack alla som har fyllt i en enkät till mig. Men nu måste jag kila iväg till kåren för är spexträning och jobbkväll ikväll. Jupp another long day, men än så är humöret uppe. 

-
There comes a point in your life
when you realize who really matters,
who never did, and who always will.

Comments


Comment here: