Kimchi's point of view

Life´s easier with music

Category:

En del av låtar som har gjort min vardag lättare. En dag utan musik är ingen bra dag! 

RIHANNA
WAIT YOUR TURN

En skön låt, känns lite old school och har en good feeling liksom. Gillar tjejen skarpt, hon kommer komma långt.




RIHANNA
Russian ruolette

Har tidigare nämnt att jag gillar den låten, men ska väl egentligen säga älskar.




LADY GAGA
Bad Romance

En speciellt låt som jag gillar och videon är unik. Dock är remixen av låten mkt mkt bättre.




BEYONCÈ ft LADY GAGA
Video phone

En låt jag har gillat i över ett år men uppdateringen med gaga var något nytt men snyggt och tjejerna kan sin grej. Så a smart move.



GYM CLASS HEROES
Live a little

En skönt låt som bara klickar med mig helt enkelt.




CHRIS BROWN
Crawl

Har också tidigare tagit upp denna låten som jag tycker är fin och nu har även videon kommit upp där Cassie är med.



THREE 6 MAFIA ft TIËSTO
Feel It

En låt som får mig på party humör och som lätt ska vara med på Las Vegas partyt.

Comments


Comment here: