Kimchi's point of view

The end of this day

Category:





Som tidigare nämnts har dagen varit trevlig eller nä mysig är nog det rätta ordet. Trots det deppiga och regniga
vädret så har jag haft trevligt på praktiken, after worken var mysig, fick lära känna kollegorna bättre, fikrundan med Mazze var också trevlig. Var så länge sen vi hann ses så var kul o prata med honom, är helt förvånad över hur en människa kan va så pass kreativ och verkligen försöka nå sina drömmar och vågar chansa. En inspiration kan man nog säga att han är. Är dock trist att han snart lämnar landet men är glad för hans skull, att han får göra det han älskar mest, dansa också får vi se om jag hoppar på hans dansteam nästa termin.

Är så komiskt att han ser på mig precis som jag ser på honom, han ser stora framgångar med mig med många öppna dörrar då jag visst är en tjej med många talanger. Men jag kommer att försöka väcka min kreativitet och design passion igen! So thnx for the peptalk and cookie!..

Vidare till kvällen så blev det film mys hos Frida som också snart ska lämna landet. Ett helt år i Kanada! Hur ska livet gå utan min lilla sprudliga Wall-E?? Haha, tror hon kommer få ett fantastiskt år där borta. Men iallafall filmkvällen var mysig, såg på en intressant och nu har jag äntligen återförenats med min soffa..:D..

- Doesn't it feel much better when you had a better day than yesterday?

Comments


Comment here: