Kimchi's point of view

Hi my name is Kimber Loash

Category:





Blev inget mer inlägg igår då man var uppe i över 35 timmar tror jag att det blev, sjukt att man inte däckade tidigare. Men trots denna sömn brist så har de senaste dagarna varit bra.

I söndags efter hemkomsten från Bonna kom kära Francis på besök då vi skulle plugga. Men blev dock inte så mkt av det utan blev en slapp dag framför TV. Minns inte riktigt vad vi såg på men blev en massa serier, film och fotboll. Francis påstår att jag är sjukt bortskämd med alla mina kanaler, haha kanske jag är. Vidare blev det matlagning mitt i natten och sjukt roligt var det, lilla jag hade rätt mkt skrattanfall. Men vi lyckades laga kotletter och potatisgratäng. Senare på natten var lilla jag tvungen att skriva något på project application så då var man uppe till 8 på morgonen. Sedan blev det handledning vid nio, BC samtal och hämtning av lilla Emilia. ¨


Älsklingen leker med favvo leksaken hos Albin &Tove

Jag o älskling besökte även Albin och Tove vilket var mkt trevligt med slapp framför tv:n. Tove och Emilia lekte en hel del och lillan lärde sig trix samt hamnade i catfight med deras katt haha. Efter detta blev det promenad med Emilia och matlagning hemma och vidare på BC möte och beställning av sjukt snygga BC tröjor. Sedan kom man ju äntligen hem och däckade till sist mitt i ett sms och msn samtal haha.

Men idag har varit en ny dag med mera energi tack vara lite sömn. Har köpt Halloween sittningsbiljetter till nästa vecka, haft BC samtal och fikat med Clara på Friskis och Svettis där de hade Fairtrade fika. Både jag och Claris tyckte att det var bra att Fairtrade har blivit så pass uppmärksammad och att de nu gör en kampanj (Fairtrade i Fokus) med en  tävling för att göra människor ännu mer medveta om kampen om rättvis handel!  Var mkt trevligt också blev vi även intervjuade av Sveriges Radio som sände intervjun idag. Var rätt roligt då killen visst inte förstod vad jag hette och säger Kimber Loash eller något sådant. Kan lyssna på intervjun här, är i slutet av inspelningen.

- Kärt barn har många namn

Comments


Comment here: