Kimchi's point of view

Little miss happy

Category:


 


Har faktiskt varit ett par riktigt bra dagar den senaste tiden och jag har helt ärligt varit väldigt glad om inte lycklig att vara jag. Visst har man sina motgångar och jobbigheter i livet men jag har alla indigrienser för o ha ett underbar liv, vilket jag har, har en familj med både ett hjärta av guld och en lejons styra, har en stor vänskapskrets med många ängla själar som gör mina dagar roliga och många möjligheter att ha en bra framtid! Yes I'm little miss happy.

Idag blev man ännu gladare när man avslutade kursen och fick ett mail från Ambassaden i Canberra, Australien att jag har gått vidare i processen för o få praktik där. Så om ett par veckor ska man göra ett test och sedan får jag reda på om jag får praktiken. Säger bara WIIIHOO. Sedan när jag kom hem fick jag ett brev från försäkringskassan om att jag äntligen får mitt bostadsbidrag, så idag har man fått 4 månaders bostadsbidrag, heelt GREAT, shopping nästa :P..

Oh well den stora frågan ikväll har varit om man skulle tentafesta eller ha myskväll och nu har jag äntligen bestämt mig. Ska över till lilla Frida och ha myskväll för imorn är det Kenneths fest!

- Everybody see's it's you well I never wanna lose that view

Comments


Comment here: