Kimchi's point of view

09-09-09

Category:

JA det är gårdagens datum det och gårdagen va riktigt underbar iallafall kvällen. Det var då igår jag hade min inflyttning förfest som blev mycket lyckad eller jo visst någon ( nämner inga namn) fick köras hem med taxi haha. Men trots detta va det mkt roligt, blev ett gäng på runt 25+ pers. Bjöds på glada humörer, fotboll (Sverige - Malta vilket Sverige som tur är vann), skön musik som favoriten warra warra warra, lite hårklippning, champagne osv. Jag fick till och med presenter..en jätte fin ram med ett foto med min o Claras romantiska stund från Clara samt ett jätte sött sugrör, vin från Irma och Neira, vin från Francis, cider från Kenneth och en ros från Adam. Det som gjorde kvällen ännu bättre var att grannarna inte klagade. Men det blev iallafall en utgång på Kåren som var mkt rolig o var mkt folk där, sedan blev det även en efterfest hos Katta med hennes söta ”doggybag” från Kåren haha.

Kommer upp bilder på denna kväll så fort jag har fått tag på en sladd till min kamera. Men här är iallafall den romantiska bilden på mig o Clara.



Nice to be back

- I ain't Short, I'm Fun size  

Comments

  • Clara säger:

    haha! älskar citatet I ain´t short...:D

    Riktigt bra förfest igår, synd jag inte kunde hänga med på kåren. På lördag kör vi!! :D

    2009-09-10 | 23:50:36
  • Shorty säger:

    Haha den är klockren :P

    Ingen fara bara glad att du ändå kom en stund o jag på Lördag är det BC som äger på personalfesten!

    2009-09-11 | 00:19:42

Comment here: