Kimchi's point of view

Pocahontas

Category:


                    


                 
                                                   Dagens Outfit


Ännu en dag som har gått förbi riktigt fort. Har varit riktigt soligt väder som visst fick mig o klä mig som Pocahontas enligt vissa :P..Idag har man varit med om en rätt intressant föreläsning från Timbro som visst va till för o provocera än, lyckades inte så väl med det. Iallafall blev resten av dagen roligare, fixade med praktiken, köpte minneskorts läsare till kameran (så nu kan man äntligen lägga upp bilder igen) och va förövrigt på stan med Erna o Francis.  Blev en fika på ett nytt café i stan, lite present letande och slutligen middag på den libanesiska restaurangen. Sjukt god mat.


                                    
       Min Smoothie            Francis bränner sig      Erna får äntligen sin milkshake    
 

Hela eftermiddagen var som sagt riktigt skön förutom det att jag o Erna höll på o döda Francis ett fler tal gånger, vi två och han går inte jätte bra ihop under en längre period, blir bara en massa tjafs, but we still love you Franc. Haha på tal om honom så fick han även oss o få skrattanfall på fiket där han undrade hur jag o Erna kunde prata med varandra då det fanns fönster emellan oss (fönstret var öppet!) sedan brände han sig med sin dricka och vidare på Åhléns blev han som ett litet barn när han hitta födelsedagskorten som spelar upp låtar också börja han showa för oss.. Hahaha



                 

             Francis  flippar på Åhléns                 Libanesiska maten

Men eftermiddagen blev vi sjukt mätta så att vi alla drog hem. Har nu hunnit ladda upp alla bilder från senaste månaden på Fb och sitter nu o kollar upp tågtider till Gbg på torsdag då jag ska va statist i serien Kommissarie Winter och sedan träffa en vän. Ska faktiskt bli riktigt kul o se hur en inspelning går till så ser fram emot det nu.

Nu måste jag strax gå o lägga mig, så blir ett avsnitt av True Blood o sedan sängen då man har mycket o göra imorgon med.


Check listan för imorgon:

- Ge Ego hennes pengar
- Träna
- Föreläsning 11-14
- Boka tid på House of Pain
- Boka biljetter till Gbg och Trelleborg
- Betala räkningar
- Packa
- Gå på IA festen
- Gå på för Capsen


                                              - Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.

Comments

  • Phat säger:

    Hej tack tack:) du har ju själv jätte fin blogg, hur fixa du din blogg? jag fattar noll när dt gäller sånt hahaha.. Kram

    2009-09-16 | 07:05:00
    Bloggadress: http://missphaat.devote.se

Comment here: