Kimchi's point of view

Now that I see You, I could never look away...

Category:

Då var det full rulle med skolan igen. Närmaste framtiden lär det bli en hel del plugg för mig om jag ska klara av examinations uppgiften. Men kul att vi ändå har en hel del gäst föreläsare med. Ser fram emot morgondagens föreläsning som ska handla om Hiv/Aids i Afrika, ett av mina intresseområden? Hell Yeah !

Idag  hade vi förresten en gästföreläsare med en underbar dam som jobbar i Burundi och en videokonferens med UD som inte var lika intressant då det åter igen var en repetition. Ju längre in jag kommer i utbildningen börjar jag märka vad jag vill jobba med och vad mitt mål är. Blir tyvärr inget volontärarbete och humanitärt bistånd på gräsrotsnivå för mig nä, utan satsar på att förändra systemen istället, hamna i Europol, FN, någon svensk ambassad eller liknande.

Vidare efter lektionerna blev det en runda på stan med Clara samt mumsig glas på Mc Donkan, sedan drog jag till The Coffe house o hälsa på ägaren som är en go vän till mig. Efter det var det dags för BC Insparks sittningsmöte och slutligen hem där man lagade en riktigt god middag. Haha på tal om det så har Kenneth det så pass lyxigt att han bjuds på middag hos mig i veckan. Inte alla som får det så bra.


Dagens Outfit



-  God is a comedian and i'm made from a piece of him

Comments


Comment here: