Kimchi's point of view

Tell Me Something I Don't Know

Category:

Gårdagen var en fullspäckad dag med mycket roligheter. De nya BC medlemmarna var med om en storslagen invigning med allt från dop till riktiga boundings utmaningar. Detta var mycket roligt och verkar som att det kommer bli ett super BC. Senare på kvällen drog hela BC till Kåren för personalfesten med lekar, mat o fest. Mycket roligt då både vi gamla och de nya fick umgås med resten av sexmästerierna. Under kvällen hände det mycket roliga saker men detta kan jag tyvärr inte ta upp här då det som händer på sexfesterna stannar på sexfesterna ! haha. Men skulle dock vilja tacka Tove för att du fanns där igår.

Idag har varit en mycket lugnare dag, dock har man ändå hunnit med o göra mycket. Dagen börja med en Schnappi som kom på besök också ringde vi runt till hela BC för o se hur folk hade det då vi är mycket omtänksamma i vår lilla familj. Förutom detta har vi planerat en massa för BC som tas upp på morgondagens möte. Sedan drog jag, Clara och Bragge o hade det mysigt på  Amigo och blev mycket mätta. Jag o Clara ville ha en lugn kväll så vi drog hem till mig, bäddade fram bäddsoffan. Drack varm choklad, åt godis o för första gången på länge såg på Tv. Vi hann med o se Royal Pains, Top Model 12, Filmerna Dumpad och Another Teenage Movie. Tack vare det sistnämnda har jag fått denna låten på huvudet.  





- The only one you can change is yourself

Comments


Comment here: