Kimchi's point of view

Day 2 in Seoul

Category: Seoul 2010





Idag har jag och Charming (min roomie) varit på upptäcktsfärd på Campus och närliggande city. Jag och hon har verkligen lyckats bli the perfect match då vi båda har noll lokalsinne och väldigt lätt kan gå vilse. Så vi tänkte att om man sätter ihop minus + minus = plus, lärde jag ju mig på teknik programmet. Därför tyckte vi att det skulle funka i verkliga livet med haha..Vilket det faktiskt gjorde, vi gick inte alls vilse och tyckte det var väldigt simpelt att hitta runt, jag hittade till och med tillbaks till tunnelbanan gående. ( Väldigt stolt). Men efter att ha hittat överallt på Campus så drog vi då till stan och shoppade lite och slutligen åt Asiatisk mat som vi först trodde var Koreansk men visade sig vara Japansk. Men jag var lika glad då jag aldrig har ätit riktig Japansk mat heller :)



Comments


Comment here: