Kimchi's point of view

I'm finally back on the right side of life

Category:




Yes då var man tillbaks.
Var år och dar sen jag uppdaterade men var tyvärr rätt trött på att blogga och hade heller ingen tid. Ja, man har haft en hel del för sig, vilket jag ska försöka berätta mer om sen. Men nu är jag bara glad över att jag äntligen kan se glimten av ljuset i mörkret som så länge har tyngt mig and that’s great. Jag är äntligen inte så sjuk längre och om ca 2 ½ vecka drar jag till SEOUL :D.. Vet om att jag skrämde skiten ur många nära och kära (inkl mig) nu när jag var så pass sjuk, så vill bara säga tack till alla er som stod vid min sida och hjälpte mig att bli bättre genom att finnas där. Vet framförallt inte vad jag hade gjort utan min familj och min kära lilla mammas ovillkorliga kärlek!

If you love life, life will love you back

Comments


Comment here: