Kimchi's point of view

My african side is back

Category: Musik




Jag lyssnar på väldigt blandad musik och skiftar gärna i musik smak även om lugn RnB alltid finns i bakgrunden. Men som de flesta vet är jag ju afrikan och gillar därför också mycket afrikansk musik, fast detta kommer mest fram efter att jag har umgåtts med mina afrikanska vänner. Vilket alltid sker när jag har varit i Stockholm och denna gången är det inget undantag. Så nu efter att ha omringats av afrikaner som vanligt främst kongoleser har man fått lyssna på afrikansk musik 24/7 och efter att ha blivit Club Soweto torsk med så har jag återigen blivit en P sqaure torsk! Denna grupp är från Nigeria och deras musik fastnar alltid i mitt huvud, riktigt grym grupp med sjukt många bra låtar. Här bjuder jag på en, enjoy!

I came, I saw, I was Tempted

Comments


Comment here: