Kimchi's point of view

The last days in Sweden

Category:






De senaste dagarna har varit helt underbara. Har då varit i Jkpg och haft super roligt med alla nära vänner, har varit på fadder kickoff, kräftskiva/personalfest och haft mysiga kvällar och fikan med folk. Var verkligen kul och betydelsefullt för mig att få spendera de dagarna med er alla och älskar verkligen min blå familj som alltid förgyller alla mina dagar (good as bad). 

De sista två dagarna har jag spenderat med min familj och fixat inför resan. Packningen tog längre tid än väntat men lyckades iallafall till sist. Och idag har jag trots resfebern haft en mysigdag, har hälsat på min gamla gymnasie skola och haft en super god middag och lugn kväll med familjen. Ja mer kunde jag inte önskat, även om man har blivit ihjäl mobbad av familjen idag. Men det är bara kärlek haha.

 

I Love You So Much

Comments


Comment here: