Kimchi's point of view

Oh what a day

Category:

Have A Great Day Comments

Idag har varit en lång men rolig dag, var i Mamlö med syrran och shoppade kläder åt henne. Lite roligt att hon nu har fått ett så stort intresse för kläder och det blev en hel del shoppat för henne. Jag fick däremot inte lov att köpa något vilket krossade mitt hjärta då jag blev  helt såld för en moderniserad klassisk svart klänning. Men om en vecka får jag istället shoppa i Seoul :). Blev som sagt en bra dag i Malmö och sedan kom jag hem och fick reda på att jag kommer bo i samma byggnad som Katta!! Tyckte vi båda var suuper.  Ja sen har jag packat inför mina resor och imorgon kör jag äntligen upp till mitt älskade Jönköping :D I can't wait to meet my blue family ♥

Don't cry because it's over, Smile beacuse it happened

Comments


Comment here: