Kimchi's point of view

Är svart inte din grej eller?

Category:





Haha, nu kommer säkert Blomman att döda mig då rubriken är hennes kommentar till en sjuk rolig diskussion om hotpants med Hönan.. Snacka om att hon gav oss flera goda skratt :P ♥..
Men men igår kväll var en intressant kväll...





Efter att ha försökt plugga i skolan, drog man hem och lagade mat och i väntan på den blev jag seg och efter maten råkade jag somna i soffan tills Shara ringde och då fick man ju ta sig i kragen o göra vid sig o bli pepp. Men så trodde jag att folket på förfesten skulle smitta av sig av sin pepphet..men nej kom till ett gäng som var långt ifrån pepp, så då hängde allt på Diaz fest o folket där...Lilla jag och Shara gick bokstavligen MINIsteg till festen. Tar egentligen ca 12min o komma dit men tog nu snarare en halv timme eller något :P...

När vi väl kom till festen va de flesta riktigt påverkade och jag hade absolut ingen fest känsla. Men med skönt blått folk så har man alltid kul. Så det bjöds på intressanta diskussioner och massa trillande o ölspill..Till sist slutade det med att jag och Shara hängde med till Bongo fast än att vi absolut inte skulle ut och inte hade råd, så bra med fri entré o bra sällskap... På vägen dit fick man även sällskap av kvällens gentleman Adam som hjälpte mig över snödynor o mitt fall nästan precis utanför Bongo haha..Hur jag lyckas trilla så mkt  vid nyktert tillstånd vet jag inte.

Men iallafall kvällen på Bongo var riktig kul, dock galet folk o skum musik...Jag och Adam var glada när vi kunde 1 mening i en låt :P..Vidare när det var dags för stängning fick man bästa sms:et från bästa killkompisen som bad en att sova över hos honom och som just då lagade mat åt mig. Kan det bli bättre, komma hem och få lagad mat med ens favorit dryck? Naaah...en perfekt avslutning på kvällen!  





Comments


Comment here: