Kimchi's point of view

En kväll i en studentkorridor

Category:





Denna lördag har jag först ägnat åt tenta plugg. Sen på kvällen blev det en lugn fest kväll för mig hos Lager och Ellen. Var en avskedsfest åt Lager som ska flytta till Gbg, en mkt omtyckt kille kan man lugnt säga då det var mkt och blandat folk. Blev en avslappnad kväll för mig bland alla fest glada, bjöds på Singstar, livmusik från pedsexarna och allmänt mingel. (Har aldrig sett någon gå in för singstar som putte haha)  

För en hel del blev det utgång till  Bongo eller Sliver men för mig o resten som stanna kvar Singstar och natt mat från Amigo. Jag åt inte upp min pizza och då fick jag två killar som ville köpa den, en för 40kr och den andra för 500kr...kanske borde satsa på att köpa pizza och sälja det vidare haha..Nä det var min pizza så blev inget köp där...Så jämfört med de flesta har jag haft en lugn och nykter festkväll medans mina stackars killkompisar fick visst en katastrof kväll då en del av dem blev tagna av polisen, de närmaste är nu hemma men första saken man ska göra imorn är o ringa o se hur allt har gått och se vad som egentligen hände..tråkigt när det blir så..:S..
Hoppas eran kväll har varit bra!

Comments


Comment here: