Kimchi's point of view

Lucy Love

Category: Musik






Tjejen har cool stil, påminner om min favorit tröja



Gud vad världen verkligen är liten. Har nu fått kännedom om att en av mina barndomsvänner som stod min familj väldigt nära är en känd rappare, vid namnet Lucy Love i Danmark. Det roliga är att jag har lyssnat på hennes musik ett tag men inte kopplat ihop att det var tjejen jag spenderade mkt tid med som barn i Danmark. Men är riktigt glad för att hon har lyckats göra något riktigt bra med sitt liv!..Lyssna gärna på hennes låtar. Riktigt sköna låtar, gillar mest låten Daddy was a DJ som verkligen är en sann historia då hennes pappa var det och älskade öl.


Farbror Ronny var en speciell person om man säger så :P..



 Hon fick även ett pris av P3 i Danmark

Comments

  • Fjollan säger:

    Och vem berättade att det var hon!?!?!?!? :O :O ;)

    2010-01-29 | 20:40:56

Comment here: