Kimchi's point of view

Nyår 2009/2010

Category:






Kanske lite sent att skriva om nyår, men bättre sent än aldrig, right? :P.. Jag firade för första gången nyår i Jönköping. Kom hem från Skåne på nyårsafton, halkade och slog mig två gånger på vägen hem till mig, gjorde vid mig och mötte sedan upp Clara. Vi gick sedan vidare till Ego's killes lägenhet, där vi och resten av gästerna fick ha lite mingel i trapphuset. Då de som skulle ha festen inte var hemma utan var ute och köpte mat haha...Men vi kom till sist in och hade en super duper trevlig kväll där vi firade Emma Golader’s födelsedag med middag, bål och spel. Strax innan tolv drog vi till Hälsohögskolans tak och mötte upp en massa annat folk. Där skålade vi in det nya året och hade en fin utsikt över Jönköping at night med fyrverkerier. Efter detta gick vi vidare till BC-lyans fest och på vägen dit lyckades jag trilla ett antal gånger till och fick personlig eskort haha :P
Men var sjukt öss i BC lyan med blandat folk och var mycket roligt!



Nyårs outfit


Julia och Ego glada för sin mat


Jesper hade riiiktigt kul på Nyår


Clara lekledaren


Jag, Ego och hennes kille


Widell's syster och pojkvän


Ett gott skratt förlänger livet :D


Födelsedags barnet dricker ur sitt fina glas


Jkpg at night




Turturduvorna


Söta Clara


Hanna och jag


Comments


Comment here: