Kimchi's point of view

The blue family

Category:




Återföreningen med den blå familjen igår var hur kul som helst. Alla var på super duper humör och verkligen uttryckte hur de hade saknat alla och sin stad. Vi var ett par stycken som sa att flytten hit och valet av HLK var det bästa valet vi hade gjort och var så lyckliga över det.

Under kvällen bjöds det på rolig dans från framförallt Hiba och Teo, arabisk dans med Teo's översättning till att låten sjön Vad sa min MAMMA.. Haha sjukt roligt, lite Spice Girls uppträdande, min Backstreetboys låt sjöngs även för mig igen, haha HANNA MONTANA uppvisning ( Ja syrran din låt som du terroriserade mig med över julen är visst även populär här).

Hmm vad bjöds det mer på? Jo massa lyftande och kastandes av Hiba... Lite kraschlandningar med som slutade i lite skada för en tjej som jag tyvärr inte minns namnet på just nu...Ja finns mkt mkt mer att berätta om men tänker istället visa lite bilder och senare ladda upp videon från igår. Jupp jag var paparazzi igår :P







Hiba & Co









Teo & Simon firar något


Något riktigt bra var det :P




Nahir the man



Simon älskar lukten av Teo's skjorta



      Tjejerna myser till det i soffan



Jag och Bragge



Dans på G



Simon & Hönan myser


Hönan och Hanna



Teo lyfter Hiba upp till taket



Albin busar



Viktor och jag



Min kurdiska skönhet Shara



Hiba lyfts igen fast av Hönan



Jag och Hiba

Comments


Comment here: