Kimchi's point of view

Back to Stockholm

Category:


Känns som att jag bokstavligen bor i en resväska och har gjort det sedan Sydafrika resan. Har bott lite överallt i Jkpg, för o sedan resa hem till skåne o bo hos föräldrarna o sen till Sthlm. Ja de senaste månaderna har jag varit några dagar här o där fram o tbx mellan småland o skåne och nu läggs även sthlm till.. Haha great, är alltid på resande fot. Men nu var denna Sthlm inte så planerad men nu när jag har fyra arbetsintervjuer där på måndag och tisdag så var det bara till o packa sin väska o kila vidare. Så får jag jobb kommer jag att spendera hela min sommar i Sthlm, med lite helgturer ner till Jkpg o Skåne. Ska bli intressant o se hur stackars Bongie o jag inte ska slå ihjäl varandra, men jag kommer jobba rätt mkt så fixar säkert sig haha..

Me nu sitter jag på X2000 tåget och har 3 timmar kvar på resan, great bara 2 timmar som har gått. Men ska ta vara på denna tiden o enbart andas ut o fixa ny musik o se på serier. Här är t6vå  låtar jag verkligen har fastnat för, av tjejgruppen Electrik Red. Enjoy!







Comments


Comment here: