Kimchi's point of view

In Port Elizabeth

Category:



(skrattanfall pa flygresan till Sydafrika)


Ja da har vi snart varit har i 2 veckor och bade mycket och lite har hant.
Vi har fatt se fattigdom, rikedom, kriminallitet, lyx. Har latsats vara pa semester for o sedan vara forsoka stalla om o jobba. Vi har nu alla tre  typ kommit in pa vara praktikplatser. Mitt stalle underhaller mig, personalen skojar mkt o kontoret kanns som pa en ungdomsgard haha, men de ar ocksa seriosa och far mkt gjort. Min chef kan vara lite flummig men schysst da hon inte later nagon bossa runt med mig och sager att jag ar hennes Angel. Idag gav jag dom deras stortsa gava, genom o stada en katastoff garderob, har bara 2 hyllor kvar o sen har dom koll pa allt igen. Vad jag hittills har gjort, ar skrivit,skickat tackbrev, kopierat en massa saker, hittat bilder till barnen, akt runt med social tanten och sorterat en garderob. Och nu ska jag aven hjalp en amerikansk student att fixa hemsidan da de gillade mina ideer. Sa imorn blir det mkt fotografering, wiihoo sista jobbdagen denna veckan. Skont o bara jobba 3 dagar i veckan. Tror ibbe ibland hatar mig o Clara da vi jobbar minst av oss tre, 3 dagar i veckan till ca kl 2. Ja det var nog allt for mig just nu, ar jobbigt o skriva utan svenska bokstaver, sa bjuder istallet pa 2 bilder fran flygresan hit. Ga garna in pa Claras resdagbok for o fa mer info o bilder. www.resdagboken.se, alias Clarissen 
,

Clara chockad over kvaliten haha

Comments


Comment here: