Kimchi's point of view

Checkin up

Category: Seoul 2010





Här kommer lite snabb info/ kommentarer om de senaste dagarna:

♣ 
Har utforskat en del av Seoul shopping utbud, it's GREAT! Shoppingcenter i denna stad är öppna till halv sex på morgonen och det finns allt ifrån marknader till lyxaffärer.

♣ 
Jag har varit på lite sightseeing i Seoul, staden har verkligen en vacker miljö,
med fantastiska byggnader, nya som gamla.


Utelivet i Seoul är som inget jag har varit med om, har i helgen därför fått minnesvärda utekvällar.

♣ 
Skolan har inte helt börjat på allvar än, men redan är jag trött på att plugga.

♣ 
Har varit på en stor konferens " Seoul International Tourism Forum", var riktigt intressant och häftigt o vara med om en så seriös händelse med viktiga människor från hela världen. 


Jag mer eller mindre hatar skolans kursupplägg och allt strul runt det!

 ♣ 
Jag är grymt irriterad över att inte ha fått den kursen jag verkligen vill ha, Event Management !


 Jag älskar att skolan har en stor klätterväg, så ska allt ta o pröva på det någon dag!

Comments


Comment here: