Kimchi's point of view

Crazy day

Category: Seoul 2010




Inatt drabbades staden av en stark orkan, som höll mig vaken större delen av natten. Var väldigt starka vindar och ösregn och mellan  5 -8  var det även el avbrott. Så tack vare denna sömnlösa natt försov jag mig och vaknade 15 min innan min lektion, men lyckades ändå komma i tid. Vilket jag senare ångra då det var en dålig lektion och den efter var inte mycket bättre. Så kommer antagligen att stryka dessa kurser. Men lyckligt viss har jag haft en bra föreläsning, vilket var HR Management.

Efter alla lektioner blev det en massa farande fram och tillbaka på Campus, då jag hade mycket att fixa. Men slutligen lyckades jag få ut mina pengar, hämta min bok, äta lunch, träffa OIA, packa, säga hej då till roomien och flytta. Dagen var minst sagt stressig men avslutades av en underbar kväll. Blev middag, drinkar och biljard med min käre vän Edgar.

Comments


Comment here: