Kimchi's point of view

Om sanningen ska fram

Category:


...så gick jobbkvällen bra igår, kändes som en mix kväll och jag fick som vanligt vara i garderoben men också lära mig disken igen. Var rätt trevligt att jobba trots att jag var sjukt trött efter all jobb. Men trots 4timmars sömn so lyckades jag ta mig till skolan o plugga lite och även söka en massa jobb som har med min utbildning. Men nu är jag hemma och ska stor städa lägenheten efter gårdagens gäster o sen ta en power nap innan jag går in i väggen. Så om sanningen ska fram känner jag mig som en sleten häst :P...
Eric Amarillo - Om sanningen ska fram
( haha det är en av låtarna jag har fastnat för denna vecka, o ja den är svensk o jag han säger verkligen det ni tror han säger. Men låten är skön o om man tänker efter så talar han ju sanning :D)

Comments


Comment here: