Kimchi's point of view

Back in town

Category:

Körningen upp gick väldigt bra och jag uppskattade faktiskt snön i skogen lite grann, var ju väldigt fint på vissa platser. Dock betyder inte detta att jag gillar snön o kylan något mera, lär nog aldrig hända. Men har nu varit i stan ett par timmar och känns så skönt och har ett leende på läpparna. Har träffat bästaste Albin som har blivit så biffig, men som tur är, så är han fortfarande lika go, fick även hemlagad mat från honom. Mums!!..Efter lite chill med Albin drog vi iväg till mitt nya hem ( Sharas nya lägenhet), nu förstår jag varför hon älskade lyan så mkt. För det gör jag med, och hon har satt sin Shara prägel på det så känns så mysigt och så hemma, helt super! Men nu efter lite upp packning ska jag kila i vägen till 59:an och träffa Popeye o gänget, var ju allt för länge sen haha...
Ha en trevlig kväll !

Comments


Comment here: